Teknik Destek Anlaşması
Nedir?
ADS, telefon veya e-mail yolu ile 24 saat teknik destek hizmeti ve belirli süre içerisinde sahada olma garantisi verir.
Sağlananlar ;
- 7/24 ADS servis mühendislerine erişim.
- Her telefon ve e-mail çağrısı ilgili uzman kişilere yönlendirilerek problem çözümlenmesi hızlandırılır.
- Acil durumlara öncelik verilir.
Sonuç
Duruş zamanı azaltılır.
Önleyici Bakım Anlaşması
Nedir?
ABB, özel bakım takvimlerine göre sürücülerin önleyici bakımlarını yapar. Ve belirli süre içerisinde sahada olma garantisi verir.
Sağlananlar
- Önleyici bakım işlemleri planlı duruşlar sırasında yetkili ADS mühendisleri tarafından gerçekleştirilir.
- Planlanmış bakımlar şunları kapsar:
- Düzenli denetimler, Sürücü ve sürücü çalışma ortamı incelenmesi, hata tarihçesi değerlendirmesi, parametre yedeklenmesi, filtrelerin temizlenmesi, sürücülerin toz temizliğinin yapılması varsa termal pastalarının değişimi.
- 9 ve 6 yıllık PM kitlerin siparişi, teslimat ve değişimlerin yapılması
- Sürücülerin fonksiyon testleri yapılır.
- İşçilik, malzeme, seyahat ve konaklama masrafları ayrıca ücretlendirilmez.
Faydaları
Sürücülerde yaşlanan parçalardan meydana gelebilecek arızalar azaltılarak planlanmamış duruş zamanları ve üretim kayıpları minimize edilir.
Sonuç
- Güvenilirlik artar.
- Sürücülerin kullanım ömrü uzar.
- Masrafların kontrolü sağlanır.
Komple Bakım Anlaşması
Nedir?
ABB, sürücüde arıza olması durumunda sürücüyü yeniden operasyona sokmak için tamir ya da değiştirme yapar. Komple bakım anlaşması sürücü ile ilgili bütün riskleri kapsamaktadır. Sağlananlar Komple bakım anlaşmaları ile Önleyici bakım anlaşmalarından doğan kazanımların yanında;
- Arızalı cihazların tamiri anlaşma kapsamında yapılır.
- Ürün tamir edilemez ise değiştirilir.
- Tamir ve değişimle ilgili işçilik, malzeme, seyahat ve konaklama masrafları ayrıca ücretlendirilmez.
Faydaları
Sürücüyle ilgili her türlü sorunda çözüm için ADS’ye ulaşılması yeterlidir.
Sonuç
- Sürücü arızalarından kaynaklanan masraflar azaltılır.
- Sürücülerin operasyonel etkinliği artar.
- Arıza durumunda ayrı ayrı yedek parça ve servis mühendisi talep edilmesine gerek kalmaz.