ABB Sürücü Servisi - Arızalı Ürün Gönderilirken Nelere Dikkat Edilmelidir?
Bu yazımızda bize sıkça sorulan sorulardan biri olan "arızalı ürün gönderilirken nelere dikkat edilmelidir?" sorusuna cevap vermeye çalışacağız.
Tarafımıza arızalı ürünleri gönderirken nelere dikkat etmeniz gereken konular şunlardır:
• Öncelikle kargoya vereceğiniz ürünü iyi paketlenmiş olmalıdır.
• Arızalı olan ürününüzü tarafımıza gönderirken bizimle iletişime geçmiş olmanız, gelecek olan sürücüye karşı ön hazırlık yapmamıza ve bu süreci daha hızlı bir şekilde yönetebilmemize yardımcı olacaktır.
• Ön hazırlık yapabilmemiz için iletişime geçtiğiniz durumda sürücünüzü hangi alanda kullandığınızı, ne zaman arıza verdiğini, ne zaman hata verdiğini bizlere bildirmiş olmanız yeterli olacaktır.
• Ürününüzü hangi adresten gönderdiğinizi, hangi adresten teslim alacağınızı belirtmiş olmanız sorunsuz ürün teslimatı için önemlidir.
Bu yazımızda, ADS mühendislik olarak tarafımıza göndermiş olduğunuz ürünlerin nasıl gönderilmesi gerektiği hakkında bilgi vermeye çalıştık. ABB Sürücü Servisi kapsamımız ile ilgili ayrıntılı bilgi almak için web adresimizden bizleri ziyaret edebilirsiniz ya da 444 237 4 numaralı telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.